Chtěli byste mít deset nebo tisíc zákazníků?

photorack.net

Chtěli byste oslovit deset milionů lidí nebo raději jednu miliardu?

Možná si říkáte, proč kladu tak hloupé otázky. Odpověď je přeci tak jasná. Kdo by chtěl mít 10 milionů potenciálních zákazníků, když jich může mít jednu miliardu…

Píšu o tom, protože česky mluví deset milionů lidí a anglicky se domluví přibližně jedna miliarda. To je mnohonásobně větší trh, a díky tomu mnohem větší příležitost na podnikání. Dnes nemusíte jezdit do Ameriky nebo do Anglie, abyste tam mohli podnikat. Stačí vám jen připojení k internetu! Tak proč toho nevyužít.

Pokud neumíte vůbec anglicky nebo mluvíte špatně, tak je možná pravý čas na tom zapracovat.

 

Angličtina je dnes světovým univerzálním jazykem číslo 1

V dnešní době je celkem jedno jestli podnikáte nebo hledáte zaměstnání. V obou případech vám totiž angličtina otevře dveře k možnostem, o kterých se vám možná ani nesnilo.

Je to na vás. Buď si můžete říkat, že vám angličtina nikdy nešla, protože na to prostě nemáte buňky, tak, jak to dělá většina lidí, nebo s tím něco uděláte.

Již bylo dost nudného biflování slovíček a krčení se v lavicích. Podívejte se, jak se dá anglicky učit hravě a příjemně!

Zapamatování slovíček nezávisí na míře opakovaní, ale na hloubce a intenzitě prožitku.

Pokud se naučíte správné strategie pro zapojení obou mozkových hemisfér, už vás na cestě ke kvalitní znalosti angličtiny nic nezastaví.

Spousta lidí se tak bojí angličtiny, že jsou pořád zalezlí v Česku a bojí se vycestovat za hranice. To je škoda, ne? Přišel čas to teď změnit! :)

 

Podívejte se na bezplatný kurz Anglicky Fantasticky

Petr, fabay.cz

Autor blogu: Petr Havránek

Rád lidi inspiruji a motivuji každý den, a proto si můžete nechat posílat: Transformační citáty

Předchozí příspěvek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


jedna × = šest

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>