Jak zbohatnout bez kapitálu

Nejbizarnější nápady, které vydělávají

Možná máte nějaký nápad na produkt či službu, ale myslíte si, že je to blbost a necháváte si to pro sebe. Jenže jedinou cestou, jak zjistit, zda váš nápad může prorazit ve světě, je ukázat ho veřejnosti.

Objevila se spousta lidí před vámi, kteří si nemysleli, že jejich nápad je kravina, i když se o tom lidé z jejich okolí domnívali. Prostě se nebáli, případně překonali svůj ostych a našli si své publikum.

Nyní se dozvíte o těch nejbizarnějších nápadech, které svým majitelům vydělaly pohádkové jmění.

 

Dolar za pixel – milliondollarhomepage.com

Autor: Alex Tew

Zisk: Více jak milion dolarů

Tento nápad vypadá tak jednoduše, až je neuvěřitelné, že se na něm dalo vydělat. Jedenadvacetiletý Britský student spustil 26. srpna 2005 stránku, na které prodával jednotlivé pixely. Celkem jich bylo 1000000 na čtvercové ploše 1000×1000. Za každý z nich chtěl pouze jeden dolar a minimální plocha k prodeji byla 10×10 pixelů. Tuto možnost využily firmy pro vlastní reklamu. Tím jak se stránka začala zaplňovat a být populární, začali se o ní zajímat i další firmy i jednotlivci. Díky tomu se poslední pixel prodal za pět měsíců a svému autorovi stránka přinesla milion dolarů (přesně 1,037,100 dolarů).

Proč takový úspěch obyčejné stránky? O stránku se začala zajímat média a získala si velkou popularitu a s tím spojenou návštěvnost. Díky tomu na ní chtěli mít velké firmy svou reklamu, protože si spočetli, že se jim to za tu cenu vyplatí…

Stránka funguje dodnes a podle mě má pořád solidní návštěvnost zvědavců. A firmy tam mají stále svou reklamu. Mimochodem reklamy jsou samozřejmě proklikávací, takže se dostanete přímo na web inzerenta :).

 

Obličej jako billboard – buymyface.com

Autor: Ed Moyes a Ross Harper

Zisk: za 10 dní 3500 liber

Dnes v době sociálních sítí a internetu je reklama na autobusech a autech trochu za zenitem, a moc lidí zřejmě neosloví. Sociální sítě velmi dobře šíří virální sdělení, a to zejména fotografie.

Abyste namířili telefon a cvakli (a Váš snímek ostatní ještě sdíleli), musí jít opravdu o unikátní nápad, všude viditelný. Loga na tváři jsou právě taková. Zakladatelé stránky buymyface.com Ed Moyes a Ross Harper si to uvědomili a použili svůj obličej jako pokusné „umělecké“ dílo. Ed a Ross malováním dočasných reklam na své obličeje byli schopni poplatit studentské dluhy 50 000 liber, což je zhruba 1,5 milionu Kč, a dokončit školu. „Úplně první reklamu jsme nabídli za jednu libru,“ vzpomíná Ed. Ross dodává: „Za prvních 10 dní jsme vydělali 3500 liber.“ To je přes 100 000 Kč. Deset tisíc za den. Nyní již umožňují přivýdělek i jiným studentům.

Často se fotografie skládá z hromadné choreografie, kdy každé písmeno tvoří jeden člověk. Až seřazené obličeje vytvářejí větu a působivou reklamu pro sdílené fotografie na sociálních sítích.

 

Snuggie – županodeka

Autor: Scott Boilen

Zisk: 200 milionů dolarů

Ani tady to na žádný zázračný vynález nevypadá. Spíše to vypadá na dost absurdní záležitost. Takový župan naruby. Přesto se tohoto speciálního županu prodalo za první rok 20 milionů J.

Reklamy na „Snuggie“ se staly internetovým hitem, a to urychlilo prodejnost. Zapůsobila i viralita, když lidé sami natáčeli vlastní videa, jak speciální deku používají. V USA je produkt tak populární, že se objevil dokonce v show televizních hvězd jako je Jay Leno nebo Whoopie Goldberg.

 

Pronájem přátel – RentAFriend.com

Autor: Scott Rosenbaum

Zisk: neznámý

Stačí si na stránce RentAFriend.com vyplnit svůj profil se svými koníčky, přednostmi a zaregistrovat se. Pak si nastavíte hodinovou taxu, která může být maximálně 50 dolarů na hodinu. Když někoho zaujme váš profil a najme si vás, získáváte svou hodinovou taxu. Můžete někoho doprovázet třeba na ples, svatbu, sport, koncert, kino nebo výlet a další.

Možná vám to nedává smysl, ale na světě je hodně osamělých lidí či lidí, kteří nemají ve svém okolí nikoho, s kým by zašli na svůj oblíbený sport…

Majitel stránky Scott Rosenbaum se nechal inspirovat seznamkami, kde není jasné, komu jde o vztah a komu o přátelství. Nedorozumění může mít katastrofální dopad na srdce, nehledě na lehké zneužití protějšku sladkými slovy.

 

Slinky – Pružina

Autor: Richard James 

Zisk: 250 milionů dolarů

Nápad už je poněkud staršího data, ale je tak bizarní, že jsem ho chtěl také uvést :).

Tato hračka vznikla úplnou náhodou, tak jako spousta dalších věcí. Richard James byl vystudovaný inženýr a při práci mu spadla na zem kovová pružinka. Při jejím zajímavém odrazu od země dostal Richard geniální myšlenku, že by se pružinka mohla používat jako hračka.

Poprvé hračku představil v roce 1945. Za prvních 90 minut se prodalo 400 kusů. V následujících letech mu vynesla jmění kolem 250 milionů.

 

 Celeb4aday.com – celebritou na jeden den

 

Autor: Tania Roberts

Zisk: neznámý

Celebrity nejsou jedinými lidmi, kteří mohou mít kolem sebe slídily a paparazzi. S touto stránkou si můžete pronajmout vaše osobní stalkery a paparazzi třeba na jeden den! Stránka Celeb4aday.com si vydělává peníze tím, že vám dá dokonalý zážitek pocitu celebrity.

Služba rozbíhající se už i u nás umožňuje najmout si aktivní fotografy, kteří budou předstírat Vaši důležitost a pronásledovat Vás na ulici, v dopravních prostředcích, obchodech – všude, kde si chcete zvednout ego. V Česku je tato služba spíše recesí, protože se tu pravděpodobně nenajde cílová skupina, která by měla chuť cítit se jako naše takzvané celebrity.

 

Icanhascheezburger.com 

Autor: Eric Nakagawa (Cheezburger) a Kari Unebesami (Tofu burger) 

Zisk: 2 miliony dolarů

Opět nejde o vykalkulovaný business, ale spíše o chycení příležitosti. Eric a Kari chtěli ukázat světu baculatou kočku na obrázku, u kterého se údajně smáli 73 minut v kuse.

Napadlo je, že by mohli vytvořit stránku se vtipnými komentáři u obrázku koček. Po krátké době fanoušci začali sami přidávat své příspěvky. Dnes na stránku klikne přes 30 milionů lidí za měsíc. V roce 2007 stránku prodali za dva miliony dolarů.

 

Student Štěstěny

Autor:  Sean McCleese

Zisk: neznámý

Společnost Student of Fortune (Student Štěstěny) založenou Seanem McCleesem v roce 2006, si lze představit jako internetové tržiště, kam studenti, bezradně sedící nad svými „neřešitelnými“ úkoly, pracemi či esejemi, adresují své prosby.

Možná vás napadlo, že portál se živí tím, že za vás takové úkoly vyřeší. Není tomu tak. Studentovi zobrazí pouze prvních 20 % ze správné odpovědi a naznačí mu pouze postup, jak se hnout kupředu. Na výsledek student musí přijít sám. Pokud mu nápověda opravdu pomůže, autorovi zaplatí. Úlohy přitom neřeší sám provozovatel stránky (to by asi moc nestíhal), ale zaregistrovaní jiní studenti nebo hůře placení profesoři, kteří si tak přivydělávají peníze ke svému standartnímu platu.

 

iFart aplikace 

Autor: Joel Comm 

Zisk: 400 tisíc dolarů

Aplikace pro iPhony, kterou vymyslel Joel Comm, je příkladem toho, že vydělat se dá úplně na čemkoliv. Aplikace je virtuální náhradou prdícího polštářku. Aplikaci koupilo více než 600 tisíc lidí. Aplikace Commovi vydělala přibližně 400 tisíc dolarů.

Dnes je ve světě přes 1,2 milardy lidí s chytrými telefony, které využívají více než svůj domácí počítač. Každá dobře udělaná aplikace má tedy obrovský potenciál. Nejvíce se samozřejmě prodávají herní aplikace.

 

Husí policie 

Autor:  David Marcks

Zisk: 2 miliony dolarů ročně

David Marcks objevil lukrativní obchodní příležitost, když používal svého psa k řešení problému, se kterým se často potýkají správci na golfových hřištích, koupalištích nebo parcích – šíření přemnožených hus a ostatního ptactva.

Svůj byznys nastartoval již v roce 1986, kdy začal používat svou speciálně vycvičenou border kolii k zahánění hejn. Dnes je husí policie velmi rozšířená a v roce 2000 vydělala 2 miliony dolarů.

Smí se plašit, ne napadat, to je základní pravidlo. Proto se do projektu zapojují jen speciálně vycvičení psi. Ti již vědí, co pro odměnu udělat, a mnohdy i bez štěkotu – jen pohybem rozhánějí hejna, dokud se nepřesunou jinam. Jedná se o opravdu geniální byznys. S jedním hejnem hus si totiž Marcks vystačí v několika teritoriích, mezi kterými psí smečka ptáky „expeduje“ sem a tam. A ve všech si Marckse najímají, jakmile se jim nějaké hejno vrátí zpět.

 

Žlutý smajlík 

Autor: Bernard a Murray Spain 

Zisk: 500 milionů dolarů

Paradoxní na tomto příběhu je to, že Harvey Ball, který smajlíka původně vymyslel, na něm vydělal pouze 45 dolarů. Harvey Ball nakreslil žlutou usměvavou tvář pro svoji PR agenturu už v roce 1963. Klientem byl americký poskytovatel životního pojištění.

Větší potenciál známého loga objevili až sourozenci Bernard a Murray Spain. Založili si obchod a k dnes již tak známému obrázku přidali ještě známější větu: „Have a nice day“. Bratři dávali obrázek úplně všude, kde mohli. Velmi rychle se pak žlutý usměvavý obrázek roznesl po celém světě. V roce 2000 prodali síť obchodů za 500 milionů dolarů.

 

Ponožkový předplatitel – sockscriber

Autor: Samuel Liechti

Zisk: neznámý

Podnikatel ze Švýcarska jménem Samuel Liechti měl bláznivý nápad založit firmu, která by distribuovala ponožky pro předplatitele několikrát v průběhu roku. Za devět párů, každý „sockscriber“ zaplatí minimálně 89 dolarů ročně.

Kupodivu, je ohromné ​​množství lidí, kteří jsou příliš líní na to, aby si občas nakoupili ponožky v obchodě, a raději si je nechají pravidelně zasílat poštou.

Každý nový „sockscriber“ obdrží výpočet, kolik času ušetří tím, že nemusí na nákupy ponožek. Je to prý asi 12 hodin každý rok, nebo tři týdny v průběhu života švýcarského muže. Liechti přinesl jeho „sockscriber“ systém do USA v roce 2005. O dva roky později jeho firma BlackSocks začala prodávat předplatné na spodní prádlo. Liechti se nyní může pochlubit 60.000 aktivních zákazníků v 74 zemích. BlackSocks otevřela kancelář v New Yorku v loňském roce.

 

Oficiální irská špína

Autor: Alan Jenkins, Pat Burke

Zisk: 1 milion dolarů

Alan Jenkins, podnikatel z Belfastu a Pat Burke, zemědělský vědec z Tipperary,  přeposlali obrovské množství irského bláta do Spojených států.

Jejich společnost s názvem „Official Irish Dirt“(oficiální irská špína), dostává objednávky původně irských lidí z celého světa, kteří se chtějí opět dotknout trochu „své“ irské půdy.

Byl to Jenkins, kdo přišel s tímto nápadem. Během návštěvy přátel na Floridě uslyšel nějakého irského-Američana na zasedání „Sons of Erin“, komunitní organizace pro lidi irského původu, jak říká, že by chtěl mít nějaký irský kus půdy hozený na jejich pohřební rakve. Brzy nato se setkal s Burkem, který pracoval u irského ministerstva zemědělství, na večeři a nastartovali svůj podnik.

Od té doby urazili velký kus, a webová stránka officialirishdirt.com již prodala půdu v hodnotě zhruba 2.000.000 dolarů do Spojených států, kde má asi 40 milionů lidí, irský původ.

 

Hra Second Life, prodej virtuálních nemovitostí

Autor: Ailin Graef

Zisk: 150 000 dolarů za rok

Anshe Chung, nebo spíše její skutečné jméno, Ailin Graef, získala pozornost jako první osoba, která se stala skutečným milionářem díky virtuálnímu podnikání ve hře.

Jak to udělala? Koupila, vyvinula a prodává virtuální nemovitosti. Zatímco hodně z jejího bohatství je stále svázáno v Second Life měně, Linden dolarech, může být prodáváno i za skutečné americké dolary. Graef údajně vydělá 150,000 dolarů ročně.

Úspěch Ailin Graef je o to pozoruhodnější, že štěstí dosáhla po dvou a půl letech od počáteční investice 9,95 dolarů ve hře Second Life. Ailin dosáhla svého jmění tím, že začala s drobnými nákupy virtuálních realit, které pak rozdělila, krajinově upravila nebo na nich něco postavila a poté buď pronajala, nebo prodala.

Její činnost se od té doby rozrostla na vývoj a prodej nemovitostí opravdových společností a vedla v praxi k založení společnosti s názvem Anshe Chung Studios, která vyvíjí 3D prostředí pro aplikace na vzdělávání, podnikání a produktové prototypy.

 

Motýlí dodavatel

Autor: Jose Muniz

Zisk: 1 milion dolarů za rok

Prodávat motýly a vydělávat miliony? Zdá se to šílené, ale Jose Munizovi se to podařilo. Můžete získat svého vlastního živého motýla od Joseho, který začal vlastně podnikat na základě sázky.

Všechno to začalo, když se s ním přítel vsadil o 100 dolarů, že se neuživí prodejem motýlů.

Nyní, o sedm let později, bývalý obchodní konzultant a jeho žena Karen, vlastní Amazing Butterflies (amazingbutterflies.com), Motýlí distribuční společnost se sídlem v Tamarac, Florida a San Jose, a v roce 2006 činil jejich příjem 1 milion dolarů.

 

Seznamka pro záletníky

Autor: Noel Biderman

Zisk: neznámý

Ashleymadison.com je seznamovací webová stránka. Její výjimečnost je v tom, že akceptuje pouze lidi žijící v manželství, nebo někoho kdo chce chodit se vdanou osobou.

Tato stránka má slogan „Život je krátký. Měj svou aférku.“ Stránku založil bývalý právník Noel Biderman, který je překvapivě šťastně ženatý.

Ačkoli jeho projekt může být vnímán jako velmi špatný, skutečnost je taková, že má tato stránka 3.200.000 registrovaných členů a stále roste.

 

Odvoz psích výkalů – Pooper-Scooper.com

Autor: Matthew Osborn

Zisk: neznámý

Jedním z nejzvláštnějších způsobů podnikání je Pooper-Scooper.com. Založil ji Matthew Osborn. Nikdy by ho ale nenapadlo, že tato činnost z něj jednoho dne udělá milionáře. Osborn začal již v roce 1987, když otevřel Pet Butler v Ohiu.

V té době měl Osborn dva plné úvazky a měl méně než 6 dolarů za hodinu z každého. Měl manželku, dceru a syna na cestě, a byl zoufalý, protože chtěl mít nějaké peníze navíc. Někde se dozvěděl, že v okolí 15 km od jeho domova žije dohromady asi 100 tisíc psů.

Zkusil tedy založit firmu, která bude odvážet psí výkaly.

Osborn říká, že si užil spokojené zákazníky a práci ve venkovním prostředí v některých z nejkrásnějších míst v Ohiu.

Nyní Osborn zaměstnává sedm lidí a vlastní flotilu šesti nákladních vozidel sloužících asi 700 stálým zákazníkům.

Dnes je Pet Butler největší odvozce odpadu domácích mazlíčků v zemi.

Jeho sloganem je: „Máte lepší věci na práci, než ztrácet čas uklízením po svém psovi.“

 

Babiččin džem

Autor: Fraser Doherty

Zisk: 1 milion dolarů

Zatímco většina úspěšných podnikatelů poslední doby získala peníze díky internetu, Fraser Doherty vystavěl své impérium mimo moderní technologie. Fraser začal dělat džemy v roce 2003 ve věku 14 let dle babiččiny receptury v kuchyni svých rodičů ve Skotsku, a v 16 letech zanechal školy a vrhnul se do práce ve své firmě SuperJam na plný úvazek.

Po nastavení výroby, vytváření značky a zdokonalování své receptury, se Fraser stal nejmladším dodavatelem velkého řetězce supermarketů Waitrose, která zahájila prodej řady jeho džemů v březnu 2007. SuperJam nyní dodává do 2.000 supermarketů po celém světě (včetně Tesco, Wal-Mart, Morrisons, Sainsbury, Waitrose), mimojiné i do zemí jako je Austrálie, Rusko, Dánsko, Finsko a Irsko.

Prodává kolem 500.000 lahví ročně, které v současné době zaujímají asi 10 procent trhu s džemy ve Velké Británii. Dohertyho jmění ve firmě je nyní kolem 1 milionu dolarů.

Fraser stihl také napsat dvě knihy, které se staly bestsellery, a poskytuje přednášky a konzultace o podnikání.

 

Psí brýle – www.doggles.com

Autor: Roni Di Lullo

Zisk: neznámý

Brýle pro psa? To zní jako totální blbost, že? Ale co když to někdo skutečně začne vyrábět a udělá z nich podnikání v hodnotě milionů dolarů. Stále se to jeví jako blbost?

Doggles (psí brýle) byly vynalezeny Ronim di Lullo poté, co si všiml svého psa, jak mžoural na slunci. Provedl tedy první experimenty s lidskými slunečními brýlemi a vyvinut sportovní sluneční brýle tak, aby odpovídaly tvaru psí hlavy. Nyní jsou ve velkém vyráběny společností Doggles v Diamond Springs, Kalifornie.

Doggles jsou vyrobeny z materiálu, tónovaného polykarbonátu a mají samozřejmě i ochranu proti UV záření, s elastickými popruhy k zajištění na psí hlavu.

Společnost získala pozornost od CNN, časopisů Women’s World, People, Regis and Kelly, National Geographic nebo televize Animal Planet. Začínali s brýlemi, nyní rozšířili své podnikání o mnoho dalších doplňků pro zvířata, ke kterým patří psí batohy, bundy, trička, čepice či hračky.

 

Wuvit – teplé polštářky z kukuřice

Autor: Kim Levine

Zisk: miliony dolarů

V roce 2002, poté, co její manžel přišel o práci, si Kim Levine uvědomila, že kdyby se udělala látka na polštáře z kukuřice, a ta by se pak zahřála v mikrovlnné troubě, byl by vytvořen teplý relaxační polštář.

Tak Kim, vynalezla Wuvit, malé polštářky, které mají nejrůznější vzory a poskytují uklidňující pronikavé vlhké teplo.

Měla zajímavý nápad, vytvořila jednoduchý produkt svým šicím strojem a její multi-milionové impérium se zrodilo!

Zpočátku si Kim myslela, že koncept Wuvit bude skvělý dárek jen pro její děti a pro lidi v jejím okolí.

Ale brzy si uvědomila, že její nápad má obrovský potenciál. Někteří místní rodiče jí dokonce začali volat uprostřed noci s žádostí o další uklidňující polštář, protože jejich děti nemohly spát bez Wuvitu. V tu dobu jí došlo, že jde o vynikající příležitost.

Začala chodit za místními maloobchodníky a řemeslníky, a nakonec mohla své produkty nabízet v Saks Department prodejnách! Teď je milionářka a v roce 2007 napsala knihu o svém maloobchodním úsilí, která se stala bestsellerem. Nese název: „How I Turned My Kitchen Table Idea into a Million Dollars and How You Can Too“

Jak jsem přeměnila svůj nápad od kuchyňského stolu v milion dolarů, a jak můžete vy udělat to samé.

 

Plnění náplní do tiskáren – LaserMonks.com

Autor: Bernard McCoy

Zisk: miliony dolarů ročně

 

Myšlenka LaserMonks.com přišla k faráři McCoyovi v den, kdy jeho tiskárně došel inkoust. Běžně nakupoval nové inkoustové kazety, ale nemohl najít toner, který by byl za rozumnou cenu.

Tak Bernard McCoy založil LaserMonks.com, Internetový prodejce, který prodává zlevněné náplně do tiskáren a další kancelářské potřeby.

Na začátku se LaserMonks.com skládala z několika zaměstnanců plnících prázdné plastové kazety, a náplní se prodalo pár kusů denně.

Nyní mezi zákazníky patří jednotlivci, církve, spolu s giganty, jako jsou Morgan Stanley a US Forest Service. Je to velmi lukrativní byznys. Prodej se zvýšil z 2000 dolarů v roce 2002, na 2,5 milionu dolarů v roce 2005. V současnosti firma obsloužila více než 50.000 zákazníků, a zpracovávají denně 200-300 malých i velkých objednávek.

 

Poradenství – MySpace.com

Autor: Ashley Qualls

Zisk: milion dolarů

 

Ashley Qualls narozená v roce 1990 je americkou podnikatelkou z Lincoln Park, Michigan.

Původně si jako koníček, v roce 2004 ve věku 14 let, začala tvořit webové stránky s názvem whateverlife.com, jejichž účelem bylo poskytovat bezplatné konzultace a poskytovat informace ohledně stránky Myspace, úpravy uživatelských profilů, změny tapet a podobně. Její příjmy jsou tvořeny výhradně reklamou. V suterénu domu má svou kancelář. Kromě zaměstnávání matky, zaměstnává i kamarády ze školy. Na svých webových stránkách měla několikanásobně větší provoz než na stránkách populárních časopisů pro dospívající, např. Seventeen, Teen Vogue a CosmoGirl!

Qualls odmítla četné nabídky k prodeji své společnosti, včetně nabídky na 1,5 milionu dolarů + výběr jakéhokoliv auta.

V září 2006 si zakoupila za $ 250,000 dům v obci Southgate. Žije tam se svou matkou Lindou LaBreque a mladší sestrou Shelby. Nakonec nedokončila ani střední školu a v době největší slávy portálu MySpace vydělávala 70 tisíc dolarů měsíčně a na její stránku přišlo měsíčně 7 milionů lidí.

 

Tyto a mnoho dalších nápadu v zahraničí v poslední době frčí :).

A ve většině těchto bizarních nápadů nebyl potřeba základní kapitál. Postačil jen zajímavý nápad a samozřejmě akce. Nebát se uskutečnit svůj nápad, přestože se může jevit bláznivě, je základní kámen úspěchu. Mnoho z nich může vypadat opravdu jako velká kravina, ale i kravina může vydělávat zatraceně dobře!

Je třeba si také uvědomit, že nemusíte vždy začít na zelené louce a vymyslet něco absolutně nového či přelomového. Každý nápad lze totiž rozvést, doplnit, vylepšit, přenést do jiného odvětví či státu. Co je úspěšné v zahraničí, může být úspěšné i u nás. Co zabralo u nás, zabere třeba na nových trzích v Číně nebo dokonce v Africe.

Petr, fabay.cz

Autor blogu: Petr Havránek

Rád lidi inspiruji a motivuji každý den, a proto si můžete nechat posílat: Transformační citáty

Předchozí příspěvek
Další příspěvek
Leave a comment

13 Comments

  1. jiří

     /  13.8.2013

    mněl bych jeden supr nápad ohledně pet láhví kdo mi stim pomůže nevim jak začít koho oslovit atd. eště sem to nikde neviděl a spousta lidí by to ocenila!! má někdo zájem se podílet? rád se o případný uspěch podělím :-)

    Odpovědět
    • Juraj

       /  14.8.2013

      Ahoj, dej vědět něco bližšího. Odkud jsi, kolik je třeba investovat, jaká je návratnost atd.. Jura

      Odpovědět
    • Tomáš Novotný

       /  15.8.2013

      Ahoj Jiří, o co by šlo? PET lahví je všude spousta, takže nápad, co s nimi, má určitě potenciál. Jakou pomoc by sis představoval? Tom

      Odpovědět
      • jiří

         /  17.8.2013

        rad prozradim o co jde ale spíše osobně jsem z kamenice u prahy kousek od velkých popovic a vidim že vás je dost :) na pomoc. spíš bych někoho kdo má znalosti ohledně výroby nebo ochrané známky nebo jestli jít rovnou k výrobcům balených vod moje číslo 725594823 budu rád rád za každý posun ohledně nápadu a názoru na něj třeba je to blbost ale myslim že každej už byl v situaci kdyby se mu to hodilo ohledně toho nápadu z pet láhvemi já bych to osobě už kolikrát ocenil :)

        Odpovědět
        • júlia

           /  19.8.2013

          Zdravím Jiří! Ja som zo Slovenska, takže s osobným stretnutím to bude komplikovanejšie, skontaktujeme sa inak, alebo to tekto „cezhranične“ nemá budúcnosť?
          Ďakujem!

          Odpovědět
    • Jarka

       /  16.8.2013

      Ahoj,taky bych ráda pomohla,petkami jsme zavaleni všichni, je s podivem,že nikomu to nevad :-( ? Jarka

      Odpovědět
  2. Anna Matejková

     /  14.8.2013

    nápady sú možno dobré v Amerike, aj sa tam predajú, ale u nás na Slovensku je to iné, v poslednej dobe kedže je kríza, máme peniaze na jedlo málo a jednoduché, na nájom a elektrinu – prosím uverejnite radšej skutočný návod ako si pomôcť z veľkej neistoty a biedy.Prosím aby ste písali radšej zo života, nie od stola. Ďakujem za vaše rady, ale asi z toho nič nepoužijem.

    Odpovědět
  3. Julia

     /  16.8.2013

    Zdravim Jiri! Ten napad s PET flasami by mohol byt zaujimavi. Ako by som sa mohla pripojit?

    Odpovědět
  4. nevšední dárky

     /  19.8.2013

    Chacha.. naleju si top ruma a budu na to koukat dlouho.. skvěle..

    Odpovědět
  5. Věra

     /  20.8.2013

    Děkuji za dobré nápady. Také si myslím, že nejdůležitější je začít své nápady realizovat… a sbírám k tomu odvahu… (zasvítila na mě chybička: …žlutou usměvavou tvář pro svojÍ PR agenturu už v roce 1963… SPRÁVNĚ JE SVOJI)

    Odpovědět
  6. Adam

     /  27.4.2015

    Člověk by až nevěřil, na čem všem je možné vydělat peníze :) Inspirace rozhodně není nikdy dost. Z mě jednoznačně vede obličejová reklama, taková blbost prostě zaujme :D Pokud jde obecně o cesty k bohatství, vcelku mě zaujala audioknížka pana Procházky, začínající podnikatel by ji neměl minout, najde se v ní pár užitečných rad. http://naucne-audioknihy.cz/jak-zbohatnout-aneb-co-chudi-nevedi-audiokniha/ Ale neuškodí ani nepodnikatelům, přeci jen by měl mít každý povědomí o tom, jak správně nakládat se svým časem a penězi.

    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


× jedna = dva

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>